close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית דפי נחיתה

מערכת שורשכב ניסן, תשפ16/04/2020

מה תפקידו של דף נחיתה? במה הוא שונה מאתר? ואיך הכי כדאי לבנות אחד?

תגיות:

בניית דפי נחיתה – מה זה אומר ובשביל מה צריך את זה?

אם יש לכם עסק, ודאי שמעתם על דפי נחיתה. אבל האם אתם יודעים מה זה אומר ולמה הם נחוצים? כאן תקבלו את ההסבר המלא על החשיבות והתהליך של בניית דפי נחיתה!

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא אמצעי שיווק מהיעילים ביותר, כאשר מדובר על דף אינטרנטי בודד, שמוקדש כולו למטרה אחת ולהעברת מסר אחד. על פי רוב, המטרה של דף הנחיתה היא לגרום לגולשים המגיעים אליו להשאיר פרטים ליצירת קשר, להירשם למה שהדף מציע ואפילו לבצע רכישה. כלומר, מטרתו העיקרית של דף הנחיתה היא

להניע את הגולש לפעולה, שבסופה אמור העסק להרוויח לקוחות חדשים.

בשביל מה צריך דף נחיתה?

כאמור, דף הנחיתה נועד להעביר מסר חד וברור ולהניע את הגולש לפעולה וזאת, בשונה מאתר אינטרנט, שמטרתו היא לתת מידע כללי ולמשוך את הגולש בעדינות להיכרות קרובה יותר עם העסק. כלומר, דף הנחיתה נועד לעסוק בנושא מאוד ספציפי כדוגמת הרצאה חד פעמית, סדנה שמתקיימת בתאריכים מסוימים, מבצע מיוחד וכדומה. כמו כן, דפי נחיתה משמשים גם ליצירת רשימת תפוצה במטרה להשאיר את העסק במודעות של אלו שנהנו ממנו בעבר או אפילו רק התעניינו בו.

מתי צריך לבנות דף נחיתה?

היות שדפי הנחיתה נועדו ליצור עניין סביב אירוע מסוים, בניית דפי נחיתה נעשית בדרך כלל לקראת אותו אירוע. לדוגמה, אם אתם מתכננים לקיים בקרוב אירוע השקה למוצר חדש, זהו הזמן ליצור עניין סביבו ולבנות דף נחיתה, בו יוכלו להירשם לקראת ההשתתפות בו. באותה המידה, בנייה של דף נחיתה מתאימה גם כשרוצים להגדיל את החשיפה השוטפת לעסק ולהגדיל את רשימת התפוצה לקראת אירועים עתידיים.

העוסקים במלאכה

אחרי שהבנו את המטרה והחשיבות של דפי הנחיתה ורגע לפני שנסביר על תהליך הבנייה עצמו, זהו הזמן להבין מהם החלקים המרכיבים את הדפים ומי הם אנשי המקצוע האחראיים עליהם. אם כן, אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לכם לבנות דף נחיתה מקצועי הם מעצב גרפי, שייעצב את המראה הכללי של הדף, כותב תוכן, שיכתוב עבורכם את הטקסט הרצוי לכם ומומחה בבניית דפי נחיתה, שיבנה לכם את הדף מבחינה טכנית.

תהליך בניית דפי נחיתה

התהליך של בניית דפי נחיתה מתחיל באפיון של דף הנחיתה שלכם, על ידי אפיון של קהל היעד ושל מטרת הדף. לאחר מכן מגיע שלב העיצוב הגרפי שלו, שבא במקביל להקמה שלו ולבחירת התוכן שלו, שיכול לכלול רק טקסט ויכול להכיל גם תמונה או סרטון. לאחר שדף הנחיתה כבר מוכן, זהו הזמן לקדם אותו הן במנועי החיפוש והן ברשתות החברתיות, על מנת שיוכל לקבל חשיפה משמעותית ורלוונטית ולפלס את דרכו אל עבר המטרה, לשמה הוא נוצר מלכתחילה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה